tiistai 2. elokuuta 2016

EVO

Viime aikoina ahdistus on aikaansaanut minussa muun muassa toistaitoisuutta ravitsemuksestani huolehtimisen suhteen. On tuntunut vaikealta laittaa ruokaa, ostaa ruokaa, syödä ruokaa. Tänään heräsin selvässä nestehukassa (toim.huom.: en siis kuitenkaan darrassa). Itsesyytökset huomasivat oivan tilaisuuden nousta taas pintaan: Olenko syönyt ja juonut näinä päivinä tarpeeksi? Mitä jos nestehukka tai vajaaravitsemus rappeuttaa kohtuni limakalvon (joka tosin vielä eilisessä ultrassa oli "kaunis" - tykkään kun nuo käyttävät juuri tuota sanaa!). Jospa kehoni on stressitilassa enkä siksi tule raskaaksi? Mitä jos olen kaikessa vain niin totaalinen tunari, että universumi ei kerta kaikkiaan tule antamaan minulle lasta? 

Voisinko keksiä vielä muutaman aivan absurdin asian lisää, jotka ovat Kiistämättä Minun Syytäni?

2 kommenttia:

  1. Hei taas! Halusin vain kertoa että minäkin olen alkanut bloggaamaan! Tosin ruotsiksi, mutta silti. Minulla on siellä myös linkki sinun blogiisi. https://famnenredo.wordpress.com/
    (Famnen redo = syli valmiina)

    Ja vastaus kysymykseesi: ehdottomasti voisit, mutta tuskin kannattaa. :D Onnea toiseen yritykseen! Olen hengessä mukana!

    /Blåklockan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hejssan! Tervetuloa bloggaajien joukkoon. ;) Olen silmäillyt tekstejäsi, paljon tsemppiä sulle ekaan yritykseen! Ja kiitos blogini linkkaamisesta. :) <3

      Poista