tiistai 10. toukokuuta 2016

Aikalisä, päivä 2

Viikko sitten nukkumaan mennessäni aloin miettiä, mitä juttelisin Vauvalle kun raskaus olisi alkanut. Juttelisin istuen asuntoni lattialla, järjestäen vanhoja papereita (lue: heittäen niitä pois), koskettaen välillä vatsaa joka ei vielä olisi koholla. 

Kirjoitin hätäpäissäni ylös kännykkään, mitä sanoisin, jotta muistaisin tunnelmointini vielä aamulla: 

"Moi mä oon sun tuleva äiti.
Eiku OLEVA ÄITI! MÄ OON ÄITI. Sun äiti. MÄ OON

Mä oon aika sekasin. Tai silleen hillitysti sekasin. -- Mä seurustelen sellasen X:n kanssa. Meillä on aika eri elämät mutta silti me ollaan yhessä. Mä esittelen X:n sulle, kun sä tuut. Tai toivon että voin.

MÄ SAAN LAPSEN IHAN OIKEESTI KOHTA. Voi helv****! <333" 

---
Että näin! 
...Ja tänään olen taas malttamaton menemään inssiin. (Hillitystikö sekaisin? Uskon silti että aikalisä oli hyvä päätös.) Menkkojen alkaessa saan soittaa ja varata ultran. Menkat alkavat alle kolmen viikon kuluttua. 

Kesälomani muuten alkaa alle neljän viikon kuluttua! Sikälikin nyt on mitä odottaa.


Terveisin Donna O., joka seuraa huvittuneisuudensekaisella kauhulla terapiabloginsa sisällön muuttumista yhä tajunnanvirtaisammaksi, sensuroimattomammaksi ja intiimimmäksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti